Шта се у вртићу ради

Васпитачица … Ово је блог који ће пратити наше свакодневне згоде и незгоде у вртићу.

ПРИЧА О ЦВРЧКУ

на 17 априла, 2012

Ову причу пронашла сам на блогу Весне Михајловић. МНОГО ми се свидела, па сам пожелела да буде део и мог блога.

Једном приликом један човек је позвао свог пријатеља Индијанца у госте у велики град.
Повео га је у разгледање града и док су шетали Индијанац одједном рече:
– “Чујем цврчка!”
– “Немогуће је да од оволике буке, брујања аутомобила и галаме ти можеш да чујеш цврчка! – рече му пријатељ. – Немогуће!”
Индијанац се на то сагну, разгрну грм и показа му цврчка.
– “Али како?” – упита његов пријатељ.
Индијанац на то затражи један новчић и испусти га на тротоар. Новчић зазвечи!
Пролазници се зауставише и окренуше према месту одакле је долазио звук палог новчића.
– “Оно што си научио да слушаш, чућеш, ма каква бука била, ма где био! – одговори Индијанац. – Видиш, ови људи су у буци чули новчић, а ја сам чуо цврчка.”


6 responses to “ПРИЧА О ЦВРЧКУ

  1. Gordana Filipović каже:

    Divna prica!

  2. Lepa i poučna priča. Treba o ovome misliti svakodnevno! 🙂

Постави коментар