Шта се у вртићу ради

Васпитачица … Ово је блог који ће пратити наше свакодневне згоде и незгоде у вртићу.

ДА СЕ ЧУЈЕМО И ВИДИМО :-)

на 30 марта, 2012

О томе да живот функционише као размена енергије и да на неком месту даш, а на другом добијеш – сам већ писала. Тако сам ја на свом ФБ профилу  објавила мноштво радова са децом и … једног дана ми је стигао маил који је између осталог садржао и позив на семинар „Да у вртићу свако учи радосно и лако“.  Срећа, срећа, радост 🙂

Наравно да је иза свега стајала моја ВЕЛИКА пријатељица Жана 🙂

Осим прилике да се лично упознамо, добила сам и прилику да прођем семинар који је оставио толико снажан утисак на мене да је мој професионални живот почео да се мери на време пре и после семинара. Кажем то заиста без претеривања и сигурна сам да сви који су прошли исти семинар деле моје мишљење. Пошто тај семинар заслужује МНОГО више простора – обећавам да ћу му посветити неки наредни пост.

Елем, након семинара сам осетила такав налет адреналина – да сам једва дочекала да осване понедељак и да кренем да примењујем новостечено знање у раду са децом. Као резултат тога настао је и овај видео запис. 

Пааа… „ДА СЕ ЧУЈЕМО И ВИДИМО :-)“


7 responses to “ДА СЕ ЧУЈЕМО И ВИДИМО :-)

  1. Da Vas pozdravim i pozelim velike rezultate
    u Vasim aktivnostima kao i saradnja sa nama.
    Sa poshtovanjem,
    E. Kikovic

  2. Postovana Elisaveta,
    Najlepse Vam hvala za nesebicnu podrski koju mi pruzate.
    Srdacan pozdrav!
    Z.

  3. Dragana Šešum каже:

    Тако бих волела да сам део Вашег тима. Радите најплеменитији посао на свету. Радите са децом. . Ваши прилози ми увек мисли враћају у прошлост. Помоћи ћете ми да их не пустим забораву! Зорице, дивни сте и веома креативни!

    • Данима смишљам шта рећи после овако лепих Ваших речи …
      И даље учим да комплименте примам са осмехом 🙂
      Хвала Вам што сте ми улепшали дан и … даћу све од себе да буде још прилога који Вас неће враћати у прошлост, него ће Вам бити подстицај за стварање нових у садашњости.

  4. […] од прилога са семинара је доживео ВЕЛИКУ популарност само зато […]

  5. Goca Filipovic каже:

    Izmedju ostalog,i ovo sam naucila zahvaljujuci tebi :-*

Постави коментар