Шта се у вртићу ради

Васпитачица … Ово је блог који ће пратити наше свакодневне згоде и незгоде у вртићу.

ОДА ВАСПИТАЧИМА

на 29 марта, 2012

„Шта све морам ја да радим

Своју плату да зарадим?

Прво време распоредим

Да сви виде кол’ко вредим.

Глумим гламур васпитачки сјај.

Добро јутро –  до виђења по сто пута

Ја понављам к’о папагај.

Понекад се и одважим

Паре за чувара тражим.

Кад покупим те ситнице

Прелазим на уплатнице.

Ако све то ја преживим

Самој себи ја се дивим.

Нисам више отирач

Сад сам прави васпитач.

По шест сати децу мазим,

По шест сати децу пазим,

По шест сати ја се мучим

Ситну чељад да научим.

Кад одузмем и саберем

Морам мало и да се дерем

Да памети они дођу

Док шест сати мојих прођу.

Пет минута бришем сузе,

Пола сата гланцам гузе,

Онда су на реду слинци,

Да ми буду лепи клинци.

Пола сата за спавање 

Ја дечицу спремам

Све се бојим 

Да времена немам.

Онда схватим по стотину пута

Да спавање траје пет минута.

На паузи кафе срк,

Па у собу брзо трк.

Само један дим повучем

Трчим децу да обучем

А могла бих још који знам

Да допинга себи дам

Да прикупим мало снаге

За послове моје драге

Да прашину ја обришем

И да дневник ја препишем

Па да средим фризерај

Да завршим молерај

Да закуцам ексер неки

Да исправим уши зеки

Да зашијем који штеп

Да ми кутић буде леп.

Онда децу мало лечим

Да на време болест спречим

Каишиће стежем

Пертлице да вежем

Да копчам сандале

Да пронађем шнале.

А тек где су све те шминке

За најлепше моје клинке

Па да будем инспиратор

Па да будем едукатор

Да се увек добро смејем

Осмехом да децу грејем.

И кад дође чет’р сата

Поглед лута ми до врата.

Једва чекам децу да испратим

Да не место мозак вратим.

Мислила сам да сам интелектуалка

Засигурно добро знам

Ја сан физикалка.

Али ја се то не жалим

У ствари се сада хвалим

Разноврсност – особина

Васпитача је врлина.

Деца моју душу хране,

Осмехом ми лече ране,

Овај пос’о радим радо

Осећам се тако младо,

Тридесетак мојих лета

Ништа ми не смета!!!“

Небојша Вељовић


20 responses to “ОДА ВАСПИТАЧИМА

  1. Staklenna каже:

    Svaka čast! Skoro da ništa nije izostavljeno! 🙂

  2. Drago mi je da Vam se dopada. Kada sam prvi put procitala ove stihove – nisam znala ko je autor, ali sam se BAS pronasla 🙂

  3. Elisaveta Kikovic каже:

    LEPO,SVE REDOM…!
    IZOSTAVLJENO:
    KAD KRENESH KUCI- NOGE VICHI

  4. natasa каже:

    preslatko:)

  5. Natasa Stevanovic каже:

    super:)

  6. milica каже:

    nista nije izostavljeno,divno je,i tako svaki dan

  7. marija каже:

    divno, sve tacno.

  8. AUTORA LICNO ZNAM,NE VOLI DA PIJE SAM..PA ZAJEDNO U DUETU,PIJEMO PO CELOM SVETU.PO SRBIJI A I DALJE,GDE NAS MIRIS SOKA SALJE..VOLI LJUTU,VOLI MEKU ZATO VOLI BIBLIOTEKU..

  9. anka каже:

    Lijepo napisano-upravo onako kako i radimo.Ja jedino ne pijem kavu i ne pušim,to vrijeme stavim krevet pored djece i skupljam snagu da izdržim do kraja radnog vremena.

  10. Marina каже:

    Ne dopada mi se… Izostavljene su sve one lepe stvari koje cine srz naseg zanimanja, kao sto su decji slatki iskazi, sjaj u njihovim ocima kada se pojavimo na vratima, crtezi koje nam posvecuju, buketici maslacaka koje nam donose….

  11. Snezana каже:

    Lepo napisano. Ima naravno i stvari koje nedostaju, ali sve u svemu jako lepo.

    http://kutakzadjecu.com

  12. jasmina каже:

    svidja mi se, oni sto misle da je izostavljeno to se podrazumeva i zna svako ko je imao dete u vrticu,divno je

Постави коментар