Шта се у вртићу ради

Васпитачица … Ово је блог који ће пратити наше свакодневне згоде и незгоде у вртићу.

ИГРА ЗА РАЗВОЈ ФИНЕ МОТОРИКЕ (ИЛИ КАКО САМ ПОСТАЛА СЛАВНА :-) )

на 11 априла, 2012

О семинару „Да у вртићу свако ући радосно и лако“ сам већ писала.

Тамо сам научила шта је то холитичко образовање и, што је за мене много важније,  како га   примењивати у свакодневном раду са децом.

Сазнала сам и колико је важно плетење за развој когнитивних функција код деце.

И као резултат примене семинара у пракси настаде игра „Трка аутићима“.

Пре неколико година вртић у коме је радим је постао вртић у коме се посебно негују саобраћајне активности. Признајем да сам била мало разочарана због тога. Не нарочито креативна и инспиративна, а опет необично важна област за рад са децом. Па доообро … шта је – ту је 🙂 Ухватих се некако у коштац са тиме, па је самим тим још извеснији био настанак игрице.

Игра је динамична и весела. Деца је много воле, а осим мало добре воље и канапа – неопходне су вам старе оловке, истрошени фломастери, или, као у нашем случају, музички штапићи. На један крај конопца причврстила  смо аутиће, а на други музички штапић. Како дете окреће штапић у руци, конопац се намотава и на тај начин аутић се приближава циљу. Победник је наравно онај чији аутић први стигне до циља. Како би игра била занимљивија – додала сам и стазу са обележеним стартном позицијом и циљем.

Уз мале трансформације – игра може постати и „Трка бродића“, али о томе неки наредни пост.


4 responses to “ИГРА ЗА РАЗВОЈ ФИНЕ МОТОРИКЕ (ИЛИ КАКО САМ ПОСТАЛА СЛАВНА :-) )

  1. Gordana Filipović каже:

    Moram da ti kazem da ti je blog stvarno zanimljiv a posebno mi je zanimljiv „tekstualni deo“, kako na divan nacin objasnjavas!Svaki cast!!! :-*

  2. rajka каже:

    Bravo koleginice!!!

Постави коментар