Шта се у вртићу ради

Васпитачица … Ово је блог који ће пратити наше свакодневне згоде и незгоде у вртићу.

КОНАЧНО!

на 11 марта, 2012

Коначно и ја имам блог! Јеее!!!

Више година поседујем рачунар. Најпре сам бојажљиво крочила на ФБ, отворила свој први прозор у свет, а онда су ми се полако почела отварати нова и нова врата и у неком тренутку нисам веровала шта ме је снашло. Питала сам се често чиме сам све то заслужила, а онда ме је моје ВЕЛИКА пријатељица Жана научила да живот функционише као размена енергије и да на неком месту нешто даш, а на другом добијеш. Најважније је, како она каже,  да енергија кружи.

Размењујући тако енергију добила сам прилику да упознам дииивне људе од којих већина има своје блогове.

Жееелим и ја свој, али … никада није прави тренутак.

Стално нешто чекам. Последњи пут сам одлучила да ће крајњи рок да буде 01. септембар 2012. године па ћу лепо и лагано да објављујем наше свакодневне згоде и незгоде из вртића. Биће ми све сабрано на једном месту и сложено хронолошким редоследом што је мени врло важно.

У животу често не бива баш све како ми планирамо – па је тако и мој блог угледао светлост дана мало раније.

И … полећемо!

 


53 responses to “КОНАЧНО!

  1. Добро дошли колегинице… Код нас су вртић и школа у истој згради… а васпитачице су увек биле права ризница идеја. Надам се да ћемо од Вас много тога лепог и интересантног видети. Пуно среће у раду 🙂 !

  2. zoricaberar каже:

    Hvala najlepse drаga koleginice. Moj blog je tek u povoju, ali se nadam da cu uskoro uspeti da savladam „cuda“ tehnike 🙂

  3. vrticleptiric каже:

    Ima lični pečat, što je i najvažnije. Pratiću te u korak 😉

  4. zoricaberar каже:

    Radujem se 🙂 Hvaaala draga koleginice :-*

  5. Dusica каже:

    Poletimo zajedno! Srećan let! Imaš ti mnogo toga da podeliš.

  6. zoricaberar каже:

    Hvala draga Dusice na VELIKOJ podrsci u svakom mom poduhvatu! Trudicu se da Vas ne izneverim 🙂

  7. Julijana Studen каже:

    konacno 🙂 … cu pratim tvoj rad i tebe iz prikrajka … kao i do sada… :*

  8. Sanja Petrovic каже:

    pa ja sam presrecna sad kad sam videla ovo…:)
    prijavljujem se kao kopilot u ovom letenju :* naravno, ako me primas…

  9. Gabriela каже:

    Sve pohvale i veliki pozdrav! Svaki početak je težak, ali posle truda kad uspeh zablista sve dođe na svoje mesto! Srećno!

  10. zoricaberar каже:

    Hvala vam drugari! Diiivni ste :-*

  11. Ceca каже:

    Ipak sam ja u pravu i osecaj me nevara da je Zorica prava zena Zmaj!!!!!!!!!!!Samo napred kolegaaaa!!!!!!! :* ❤

  12. Mirela Puzic каже:

    Nadam se da cemo razmenjivati energiju i ideje! Srecno poletanje! PS:i za mene je ovo novina, ucicemo se zajedno! E, ajd sad da objavim…valjda ce da uspe 🙂

  13. vera jelovac каже:

    Da,zena ZMAJ,vredna,kreativna,neumorna vaspitacica i divna osoba 🙂

  14. Учим да комплименте примам са осмехом, а када прочитам све ове дииивне коментаре – питам се зашто нисам раније направила блог 🙂
    Другари – дииивни сте! ПУНО хвала свима 🙂

  15. Svetlana каже:

    Draga Zorice,
    srećan početak!!!
    Želim ti da ovaj blog raste i raste i raste… i postane veliki, ozbiljan i na daleko poznat.

  16. kreativnacarolija каже:

    Драга вреднице Зорице, желим ти читан и посећен блог, а знајући шта све умеш, не сумњам да ће брзо постати прибежиште креативних душа:-)

  17. zorica каже:

    draga zelim ti uspeh u radu i veliku posecenost nadam se divnim temama

  18. sanja каже:

    Zorice, od srca vam čestitam na prvim koracima ovog bloga, neka vam je sa srećom…ja samo znam da ću biti redovan posjetitelj…….SREĆNO…veliki pozzzz

  19. Hvala vam dragi prijatelji. Ulepsali ste mi dan. Trudicu se da ispunim vasa ocekivanja.

  20. razrednanastava каже:

    Srećno, kolegenice. Samo hrabro napred! Baš je tanimljivo, veruj mi. Pozdrav.

  21. Vesna Belcevic каже:

    Bravo Zorice! Od tebe, kao i uvek, ocekujemo divne stvari, koje ce nam biti inspiracija!

  22. Draga Zorice, sigurna sam da će tvoj blog biti inspiracija za mnoge, divno je što si ga pokrenula!

  23. Snezana каже:

    Draga,dobrodošla u blogereske vode;))radujem se što si nam se pridružila!

  24. Vera каже:

    Samo napred,koleginice!

  25. Jovanka Jovicin каже:

    svaka cast uz tebe smo i samo napred

  26. marina jovanovic каже:

    podrska i iz BD :-))),,,puno uspeha ti zele iz Vini Pu-a

  27. vrticleptiric каже:

    Početak ti svakog dana poprima nov izgled 😀

  28. lALEKSANDRA KERAC каже:

    SRETAN VAM LET POLETARCI divni ste

  29. Danica каже:

    Bravoooo Zorice! Samo napred i ne osvrći se

  30. Sanja Zigic каже:

    Od tebe sam puno naucila i motivises me neprestano. Ovo je tvoj najbolji korak do sada. Hvala ti na svemu i zelim ti puno uspeha.
    Takvi nam trebaju!

Постави коментар